Lopate

Blog po meri ljubitelja lopate

недеља, 27. новембар 2011.

Stiven Hoking pretio Stevi Cigli


Na ovomesečnom samitu lopatara u Cirihu atmosfera je bila neuobičajno zagrejana. Strastvena socijalna rasprava između Stephen Hawking-a i Stephen Seagal-a je bukvalno otela govornicu od jalovih ekonomista. Dijalog je eskalirao u pravi anti-tehnokratski pohod Stivena Sigala. (nekima poznat i kao Steva Cigla)

Počelo je sa uobičajnim predavanjem Stivena Hokinga o objedinjenim teorijama koje objašnjavaju sve, od nastanka svemira do njegovog kraja. Tada je Sigal vidno frustriran preuzeo govornicu usled čega je nastupio niz naizmeničnih replika sve do završetka fizičkim obračunom.


Stiven Sigal stupa za govornicu - 2:15 pm 
"Ne slušajte ga, on je samo teoretičar čije se teorije ne mogu dokazati. Nauka je od starta bila opozit reigiji, nešto što se mora dokazati da bi se u to verovalo. Hoking se pretvara da je ateista ali od nas očekuje da VERUJEMO u njegove teorije, to su dvostruki standardi. A sa kojim ciljem? Prestani da se ceriš i kaži nam ko te finansira Hokinže!" procedio je prezrivo kroz zube Sigal.



Replika Hokinga - 2:19 pm
"Tako nešto sam i očekivao od indijanske seljačine, trči kući i moli se svom Manitu-u, sirovino. Mojim teorijama je potrebna ljubav, to je tačno, ali su bar glanc nove i ima ih na svim vestima širom sveta. Probaj ti postigni to Sigal. Do sad smo od tebe videli samo kako batinaš loše kaskadere, bedo." završio je Hoking cereći se kompijuterski generisanim glasom.



Sigalova replika - 2:25 pm
"Tačno, batinao sam razne, mnogo jače nego što si ti Hokinže. Imaj to na umu."



Hoking - druga replika - 2:26 pm
"Jače možda, pametije teško."




Sigal - druga replika - 2:27 pm
"Čujte zaključak svake Hokingove teorije: sve se desilo odjednom iz čista mira, slučajno, bez ikakvog razloga i svrhe. Povućiću jednu paralelu: uzmimo za primer moje moćno mišićavo telo, da li  vi mislite da tako nešto može da nastane slučajno? Svi naučnici na planeti, zajedno, ne mogu da smisle jedno takvo. Jasno mi je zašto Hoking misli da je sve slučajnost, njegovo telo izgleda kao nasumični, sporadični niz događaja. Touchdown!!!" Sigal je, završivši rečenicu, počeo da igra za govornicom.
Tada je počelo - 2:31 pm
Dok je Sigal još likovao, Hoking je usmerio svoja kolica prema njemu ubacivši ih u najveću brzinu sa namerom da ga pregazi. Međutim, svojim hitrim refleksima Steva Cigla je izbegao napad i dočekao Hokinga na levi direkt pri čemu je dvoranom odjeknuo veliki prasak. Hoking je bio savladan.




Kreće nova salva likovanja od strane Sigala - 2:35 pm
"Je'l sam ti rekao da se ne kačiš sa jačima, pametnijima i lepšima od sebe Hokinže. Ja nikad ne gubim, radilo se o filmu ili ne. Retko kad sam i ogreban" smejao se Steva.





Hoking dolazi sebi - 2:38 pm
"Možda si dobio ovu bitku, ali svakako nisi dobio rat. Do sledećeg samita nabudžiću ova kolica u Sci-Fi košmar. Pri tvojoj dezintegraciji, tvoji najkrupniji delovi tela biće toliko sitne čestice da će hadronski kolajder dobiti kompleks niže vrednosti. Aaaahahahahaa..." Hoking je okrenuo kolica prema izlaznim vratima i zašlajfovao ostavivši sve u prašini.




Završetak samita - 2:41 pm
Tim rečima se završio 618 samit lopatara u Cirihu. Prema Hokingovoj zadnjoj izjavi mogli bi da zaključimo da je za očekivati eskalaciju nasilja. Ostaje nam samo da čekamo i molimo se Bogu (uz Hokingovu dozvolu) da će se sve završiti dobro.


Ja sam spreman Sigal, a ti? Sat otkucava, sledeći samit Sigal,  sledeći samit.




2 коментара:

  1. Ja mislim da je Steva treb'o da ga lupi lopatom a ne pesnicom, ipak je to samit Lopatara, mislim, pokazimo malo postovanja! A ipak, ko se lopatom igra od lopate i strada, jel!

    ОдговориИзбриши
  2. To sam i ja pomislio. Ali cigla je uvek bio za fer plej, znaš ti njega.

    ОдговориИзбриши